BE THIN

Work out

12. září 2013 v 0:15
Ahoj hubeňulky
Taak přicházejí změny :)
Už kašlu na hladovění, protože z toho se mi pak neustále vrací záchvatovité přejídání, zvracení nebo nutkání pojídat peojímadla, takže zase na to jdu jinak.
Začala jsem běhat, poctivě každý den. Běhám dokonce i ve dnech, kdy přicházím v 9h. večer z práce. Navlíknu tepláky a běžím. Po tom si dávám cvičení s Jillian Michaels- 30 day shred. Kdo nezná, tak doporučuji vyzkoušet, protože ze mě teda pokaždé leje! :)
Začala jsem jíst "krásné" jídlo. Jídelníček jsem spravila a ted jen čekám na výsledky, tak doufám, že to bude brzy znát :)
Jak jste na tom vy s hubnutím, když už zase začíná ten otravný podzim? :)

Sn: sypané musli, activia bílá
Ob: sojové maso, zelenina, brambor
Ve: 2 knackebroty se šunkou a rajčetem
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama